Mimořádná situace: provoz a fungování DAMU od 2. do 15. listopadu 2020
Mimořádná situace z důvodu epidemie COVID-19 a provoz a fungování Divadelní fakulty od pondělí 2. listopadu 2020 (do 15. 11. 2020)
Vzhledem k přetrvávající nepříznivé epidemiologické situaci se tímto prodlužují s účinností od pondělí 2. listopadu 2020 (s platností do neděle 15. 11. 2020) veškerá opatření k provozu a fungování Divadelní fakulty:
- Veškerá výuka probíhá nadále výhradně distanční formou, jakákoli kontaktní výuka (včetně kurzů CŽV) na půdě DAMU i mimo ni je zakázána, individuální konzultace studentů s pedagogy budou probíhat online/elektronickou formou.
- Pedagogové mohou pro potřeby distanční výuky nadále využívat prostory a technické zázemí fakulty. Přístup do prostor fakulty na Tržišti 20 bude možný pouze přes Lichtenštejnský palác (vrátnice Hartigovského paláce bude uzavřena) – viz opatření na HAMU.
- Studentům DAMU bude umožněn vstup na fakultu pouze ve vybrané pracovní dny a pouze z mimořádných důvodů, tj.:
- pro účely návštěvy knihovny (pouze pro vypůjčení či vrácení knih, objednání knih výhradně elektronicky a předem, studovna je nadále uzavřena – více k režimu knihovny DAMU na webu: https://www.damu.cz/cs/vse-o-fakulte/knihovna/),
- vyřízení zcela nezbytných záležitostí na studijním odd. DAMU nebo na sekretariátu své katedry (vždy po předchozí telefonické či emailové domluvě s tajemníkem/tajemnicí katedry/studijní referentkou, a pouze záležitosti, které nelze řešit telefonicky či elektronicky)
- zahraniční studenti programu Erasmus – pro účely vyřízení nezbytných záležitostí na zahraniční odd. DAMU po předchozí telefonické či emailové domluvě se Z. Hermochovou) – pouze to, co nelze řešit elektronicky nebo telefonicky
- z důvodu využití PC učebny ke studijním účelům (vždy po předchozím nahlášení potřeby a času použití PC učebny).
- Centrální sklad techniky (PLATO) – pouze v mimořádných případech výpůjčky pro účely distanční výuky a výhradně po předchozí telefonické či emailové domluvě se správci skladu (jiri.ladziansky@damu.cz nebo josef.madera@damu.cz)
- Individuální zkoušení studentů na učebnách a v prostorách fakulty je nadále zakázáno.
- Provoz Divadla DISK je přerušen, včetně zkoušení a plánovaných představení.
Provoz administrativy je nadále omezen na nejnutnější podporu. Úřední hodiny jsou stanoveny na úterý a čtvrtek, vždy od 9 hod. do 13 hod. Potřebné konzultace pedagogů s pracovníky administrativy budou probíhat v těchto úředních hodinách na základě předcházející telefonické domluvy.
- Provoz knihovny: otevřeno bude nadále úterý a čtvrtek, vždy od 10 hod. do 15 hod. (jen výpůjčky a vratky knih, v případě výpůjček je nutná online rezervace předem), ostatní dny – zavřeno, studovna je nadále zcela uzavřena
- Studijní oddělení: bude otevřeno pro studenty a pedagogy DAMU vždy úterý a čtvrtek, vždy od 10 hod. do 12 hod., a to pouze po předchozí telefonické/emailové domluvě (tel. 234 244 285/email: lenka.kovalevska@damu.cz nebo tel. 234 244 210/email: katerina.maxova@damu.cz, pro doktorské studium: tel. 234 244 218, marie.pejrimovska@damu.cz)
- Zahraniční oddělení: bude otevřeno pro zahraniční studenty programu Erasmus úterý a čtvrtek, vždy od 10 hod. do 13 hod., a to opět pouze po předchozí telefonické domluvě (tel. 234 244 286, email: zora.hermochova@damu.cz) – studenti mají povinnost přednostně vyřizovat své záležitosti mailem či telefonicky
- PC učebna: bude otevřena pouze úterý a čtvrtek, vždy od 10 hod. do 15 hod. – zájemci o využití PC učebny se musí dopředu nahlásit na adresu: jakub.kavan@damu.cz (maximální počet studentů v PC učebně je omezen na 4 osoby, lze využívat jen označené PC stanice pro zajištění rozestupů mezi uživateli)
- Centrální výpůjční sklad techniky (PLATO): výpůjčky jsou omezeny pouze na techniku pro zajištění nezbytné distanční výuky, otvírací doba skladu je omezena na úterý a čtvrtek vždy od 12 hod. do 16 hod. – výpůjčky a vratky techniky jsou možné výhradně po předchozí telefonické/emailové domluvě se správci skladu (p. Jiří Ladzianský – jiri.ladziansky@damu.cz nebo Josef Maděra – josef.madera@damu.cz)
- Vrátnice DAMU: nadále funguje 24/7 provoz – vrátný ve službě při příchodu studenta, kterého vpustí do budovy DAMU, zapíše jeho jméno do evidenční knihy a telefonicky nahlásí jeho vstup do budovy (podle účelu vstupu studenta do budovy) do knihovny DAMU/na studijní odd./na sekretariát dotčené katedry nebo IT DAMU J. Kavanovi v případě návštěvy PC učebny nebo odd. audiovizuální podpory DAMU (J. Ladzianský/J. Maděra) v případě návštěvy centrálního skladu techniky.
- Spisová služba: v reakci na mimořádná opatření vyhlášená kvestorem AMU dne 15. 10. 2020 bude chod podatelny AMU omezen na úterý a čtvrtek – příchod a odchod pošty skrze služby podatelny AMU tak bude zajišťován v tyto vybrané dny, ostatní dny vnitřní pošta na rektorát/z rektorátu nebude chodit.
Mgr. MgA. Doubravka Svobodová, děkanka DAMU
Ing. Iva Štveráková, tajemnice DAMU
30. říjen 2020