Mimořádná situace: provoz a fungování DAMU od 19. do 25. října 2020
Mimořádná situace z důvodu epidemie COVID-19 a provoz a fungování Divadelní fakulty od pondělí 19. října 2020 (do 25. října 2020)
Vzhledem ke zhoršující se epidemiologické situaci a v reakci na veškerá aktuálně vyhlášená vládní opatření ke zpomalení šíření koronavirové nákazy bude s účinností od pondělí 19. října 2020 (s platností do neděle 25. října 2020), následující provoz a fungování Divadelní fakulty:
- Veškerá výuka probíhá nadále výhradně distanční formou, jakákoli kontaktní výuka (včetně kurzů CŽV) na půdě DAMU i mimo ní je zakázána, individuální konzultace studentů s pedagogy budou probíhat online/elektronickou formou.
- Pedagogové mohou pro potřeby distanční výuky využívat prostory a technické zázemí fakulty. Přístup do prostor fakulty na Tržišti 20 bude možný pouze přes Lichtenštejnský palác (vrátnice Hartigovského paláce bude uzavřena) – viz opatření na HAMU.
- Studentům DAMU bude umožněn vstup na fakultu pouze v pracovní dny a pouze z mimořádných důvodů, tj.:
- pro účely návštěvy knihovny (pouze vypůjčení či vrácení knih, studovna je uzavřena);
- vyřízení zcela nezbytných záležitostí na studijním odd. DAMU nebo na sekretariátu své katedry (vždy po předchozí telefonické či emailové domluvě s tajemníkem katedry), které nelze řešit telefonicky či elektronicky;
- zahraniční studenti – pro účely vyřízení nezbytných záležitostí na zahraniční odd. DAMU po předchozí telefonické či emailové domluvě se Z. Hermochovou) – pouze to, co nelze řešit elektronicky nebo telefonicky;
- z důvodu využití PC učebny ke studijním účelům (vždy po předchozím nahlášení potřeby a času použití PC učebny).
- Individuální zkoušení studentů na učebnách a v prostorách fakulty je zakázáno.
- Provoz Divadla DISK je přerušen, včetně zkoušení a plánovaných představení.
Provoz administrativy je omezen na nejnutnější podporu. Úřední hodiny jsou stanoveny na úterý a čtvrtek, vždy od 9 hod. do 13 hod. Potřebné konzultace pedagogů s pracovníky administrativy budou probíhat v těchto úředních hodinách na základě předcházející telefonické domluvy.
- Provoz knihovny: otevřeno bude úterý a čtvrtek, vždy od 10 hod. do 15 hod., ostatní dny – zavřeno, studovna je zcela uzavřena.
- Studijní oddělení: bude otevřeno pro studenty a pedagogy DAMU vždy úterý a čtvrtek, vždy od 10 hod. do 12 hod., a to pouze po předchozí telefonické nebo emailové domluvě (tel. 234 244 285, email: lenka.kovalevska@damu.cz, pro doktorské studium: tel. 234 244 218, marie.pejrimovaska@damu.cz).
- Zahraniční oddělení: bude otevřeno pro zahraniční studenty úterý a čtvrtek, vždy od 10 hod. do 13 hod., a to pouze po předchozí telefonické domluvě (tel. 234 244 286, email: zora.hermochova@damu.cz) – studenti mají povinnost přednostně vyřizovat své záležitosti mailem či telefonicky.
- PC učebna: bude otevřena pouze úterý a čtvrtek, vždy od 10 hod. do 15 hod. – zájemci o využití PC učebny se musí dopředu nahlásit na adresu: jakub.kavan@damu.cz (maximální počet studentů v PC učebně je omezen na 4 osoby, lze využívat jen označené PC stanice pro zajištění rozestupů mezi uživateli).
- Vrátnice DAMU: nadále funguje 24/7 provoz – vrátný ve službě při příchodu studenta, kterého vpustí do budovy DAMU, zapíše jeho jméno do evidenční knihy a telefonicky nahlásí jeho vstup do budovy do knihovny DAMU/na studijní odd./na sekretariát dotčené katedry (podle účelu vstupu studenta do budovy) nebo IT DAMU J. Kavanovi v případě návštěvy PC učebny.
- Spisová služba: v reakci na mimořádná opatření vyhlášená kvestorem AMU dne 15. 10. 2020 bude chod podatelny AMU omezen na úterý a čtvrtek - příchod a odchod pošty skrze služby podatelny AMU tak bude zajišťován v tyto vybrané dny, ostatní dny vnitřní pošta na rektorát/z rektorátu nebude chodit.
Mgr. MgA. Doubravka Svobodová, děkanka DAMU
Ing. Iva Štveráková, tajemnice DAMU
16. říjen 2020